Bel ons: 085 - 40 111 49

Conversieoptimalisatie

Veel technieken richten zich op het behalen van een zo groot mogelijk bezoekersaantal. Maar wat heb je aan hoge bezoekersaantallen als niemand iets koopt? Of als niemand de stap zet om daadwerkelijk die offerte aan te vragen?

Testen

Om de conversie te verhogen kunnen we verschillende testen inzetten. Met behulp van deze testen (denk hierbij aan analytische informatie uit Google Analytics of bijvoorbeeld A/B-testen) optimaliseren wij het proces dat de klant moet doorlopen om tot een actie over te gaan. Hier hebben wij jarenlange ervaring mee, waardoor we bepaalde stappen in het testproces al bij voorbaat toe kunnen passen of juist uit kunnen sluiten.

Google Analytics

Een belangrijke tool die wij gebruiken voor conversieoptimalisatie is Google Analytics. Dit is een analyseprogramma dat wij standaard installeren op alle websites en webshops die wij ontwikkelen en die ons veel informatie geeft over wat je bezoeker op jouw site doet. Wij hebben een Google Analytics Qualified Individual in dienst en zodoende weten wij de rapportages van dit programma optimaal te vertalen naar concrete optimalisatieplannen.

Rapportages

Wij werken graag overzichtelijk en  transparant.  Daarom zullen we rapportages van onze werkzaamheden periodiek toesturen, zodat je precies weet hoe jouw website ervoor staat en hoe de conversie toegenomen is.

 

Wil je je omzet verhogen door je site te verbeteren? Neem dan contact met ons op! 

Direct contact opnemen