Bel ons: 06 - 81 347 307

Merendeel bedrijven beheert zelf AdWords accounts

5 november 2010

Via LinkedIn is een poll opgezet om te kijken hoe binnen bedrijven de AdWords campagnes worden beheerd. Op dit moment is de uitslag van de stemming dat 57% van de bedrijven hun AdWords campagnes zelf beheert.

Door de lage drempel om AdWords te gaan gebruiken (iedereen kan binnen 5 minuten een account aanmaken) zien wij ook dat veel bedrijven hun AdWords campagnes zelf inregelen. Het resultaat hiervan is vaak dat niet de scores worden behaald die te realiseren zijn met AdWords. Google AdWords Certified Partners (een certificering die Up!Yours overigens ook bezit) zijn er in getraind bedrijven te adviseren en verplichten zichzelf continu op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen rondom Google AdWords.

Vrijwel alle bedrijven halen een veel hogere conversie na het inschakelen van een Google Professional. Deze mensen zijn dagelijks met AdWords bezig en kunnen de kennis die ze dagelijks bijleren direct gebruiken voor meerdere klanten. Hierdoor is met minder tijd en dus lagere kosten een groter rendement te bereiken dan wanneer een bedrijf zelf haar AdWords beheert. Vaak gebeurt dit namelijk door een medewerker die ‘het even erbij doet’. Helaas is maar vaak genoeg het bekende verhaal met de klok en klepel hierop van toepassing.

Reageren?

Direct contact opnemen

Internet marketing berichten